Stina&Meril

Stina&Meril

Thursday, December 30, 2010

NELJAS OSA



Esmaspäeva õhtu.
   Saime Beniga pargis kokku ja otsustasime kinno minna.
Vaatasime üht romantilist komöödiat, ma polnud kindel, kas Benile sellised filmid üldse meeldivad, aga film polnud õnneks väga plikalik. Ostsime naljapärast kõige suuremad popcornid, et teada saada, kas on olemas inimesi, kes sellega filmi jooksul hakkama saaks, nimelt pole ma teiste linnade kinodes nii tohutuid popcorni torbikuid näinud. Kallasime popcornile aga liiga palju maitsesoola ja olime sunninud poole minema viskama, õnneks seda filmi ajal puudu ei tulnud. Ma loodan,et Ben ei pannud pahaks,et ma kaks korda vetsus käisin.





   Kui film vaadatud sai, kallistas ta mind armsalt ja me suundusime kodu poole.






Teisipäeva hommik, Wendy kuueteistkümmnes sünnipäev.
   Hommikul, kui üles tõusin, leidsin eest kimbu nunnude õhupallidega ja pisikese läikivasse paberisse pakitud karbi.
   Karbi sees oli ilus, valge ja roosa kirju Channoni digikas. Päris armas, peaks mainima.




   Kui allakorrusele kõndisin, tuli mulle ema, aurava taldriku arbuusi pannkookidega vastu, need on mu lemmikud!




   Nautisin hommikusööki tõusva päikese saatel, lilled õitsesid nii kaunilt õues, ma arvan, et täna tuleb päris äge päev!




"Palju õnne sünnipäevaks õeke!" lausus Emma kui toast õue astusin, ta mängis kitarril mu lemmik lugu, kuid enne kui sain Emmale 'aitäh' öeldud, silmasin midagi uskumatult vinget maja nurga tagant piilumas!




   See oli tuliuus, läikiv, punane Porsche!
Kiljusin rõõmust kuis auto juurde keksisin, teadsin,et see peab olema minu oma!
   Istusime Emmaga autodesse ja sõitsime kooli poole.




   Päike sillerdas kapotil ja mootor nurrus mõnusalt, ma ei tea kuna ma viimati nii õnnelik olen olnud!







   Kell neli oli mu sünnipäeva pidu täies hoos, koolis õnnitleti mind poole rohkem kui eelmisel aastal ja sain palju uusi ehteid, parfüüme ja isegi riideid!
Emma hoolitses külaliste heaolu eest, seni kuni mina Beniga kudrutasin.




   Tuba oli õhupallidega kaunistatud ja sünnipäeva laud nägi suurepärane välja!





"On sul kõht tühi? Võime sööma minna." pakkusin Beniga tantsides.
"Mm, veel mitte, ma läheks räägiks veits Lucasega juttu, sa mine pealegi!" ütles Ben.





   Kui oma salatiga lõpule jõudsin, kõnetas mind juhuslikult Ethan Bunch, ta kiitis mu täna õhtust välimust! Oma arvates nägin ma kah päris hea välja.




   Tänane päev oli algusest lõpuni fantastiliselt sujunud, muidugi aga nautisin ma enim seda, et sain selle Beniga veeta. Olen kõrvuni armunud.


NELJANDA OSA LÕPP.

No comments:

Post a Comment